Reklamace zboží
ODSTOUPENÍ VE 14 DENNÍ LHŮTĚ
● Zboží, které u nás zakoupíte, můžete vrátit bez udání důvodu během 14 denní lhůty od data jeho převzetí. Právo se vztahuje na všechny objednávky vyjímaje těch, které byly vyřizovány v rámci obchodní či podnikatelské činnosti, tedy pokud je na faktuře uvedeno vaše IČ.
● Pro dodržení lhůty je rozhodující, kdy je odstoupení od smlouvy odesláno. Lhůta pro odstoupení se tak považuje za zachovanou, pokud spotřebitel v jejím průběhu odešle podnikateli oznámení, že od smlouvy odstupuje.
● Lhůta pro odstoupení od smlouvy trvá 14 kalendářních dnů, nikoliv pracovních, a začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží spotřebitelem (např. převezme-li si zákazník zboží v pátek, doba pro odstoupení se počítá od soboty včetně).
● Ke vrácenému zboží doporučujeme vždy přiložit dokument, který potvrdí, že jste zboží zakoupili u nás a usnadní nám identifikaci daného zboží a požadavku.
POŠKOZENÉ ZBOŽÍ
● Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží.
● Zásilku, která jeví jakékoliv známky poškození, nepřebírejte.
● Je-li zboží uvnitř poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.
● PPL: oznamte do 3 pracovních dnů na tel. 840 775 775.
● Při přebrání zboží je zákazník povinen zkontrolovat stav balení. V případě poškození má zákazník právo odmítnout zásilku převzít. Pokud je produkt poškozený aniž by byla viditelně poškozena zásilka (krabice či jiný obalový materiál) má zákazník právo nahlásit reklamaci na profi.centrum@seznam.cz
DŮLEŽITÉ:Spolu s nahlášením reklamace je třeba přiložit fotodokumentaci vad a fotografii štítku přepravní společnosti (PPL) se zákazníkovou adresou, který je umístěn na zásilce. Reklamace bez příslušné fotodokumentace (vad a štítku) nemusí být uznána ze strany dopravce jako oprávněná. (bohužel se to dost často stává a dopravce takto postupuje)
NEKOMPLETNÍ NEBO NESPRÁVNÉ ZBOŽÍ
● Jakmile zjistíte jakýkoliv problém týkající se přímo zboží (nekompletní nebo nesprávné zboží), ihned nás kontaktujte na e-mail profi.centrum@seznam.cz nebo na telefonním čísle +420 608 220 531, kde s vámi situaci rádi vyřešíme.
LHŮTA PRO VYŘÍZENÍ REKLAMACE
● V případě, že jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena do 30 dnů. (v drtivé většině reklamace vyřizujeme obratem)
● Peníze vám pošleme na účet, a to nejpozději do třiceti dnů od doručení odstoupení od kupní smlouvy.
NÁKLADY SPOJENÉ S DOPRAVOU ZBOŽÍ
● Náklady spojené s dopravou v rámci oprávněné reklamace zboží proplácíme.